Shop

SNACKWEEK! tot 50% korting op heel veel snacks 🎉

Klantenservice

Waar kunnen wij mee helpen?

Onze klantenservice is bereikbaar onder kantooruren via [email protected] of via ons contactformulier. Liever telefonisch contact? stuur ons dan een mail met een belverzoek. Vergeet uw telefoonnummer en ordernummer niet te vermelden 

Wellicht kan onderstaande  V & A uw vragen al beantwoorden.

Verzenden & Bestellen

Op werkdagen voor 17.30 besteld? dan doen wij ons uiterste best uw bestelling diezelfde dag te verzenden , mits op voorraad. Normaliter wordt dit de volgende dag geleverd. 

Grotere zendingen versturen wij met GLS en zijn vaak 1 a 2 werkdagen onderweg.

Vertragingen die ontstaan bij de vervoerder van uw pakket liggen buiten onze macht. Hierdoor zijn wij niet aansprakelijk voor deze vertraging.

Indien een artikel toch niet meer op voorraad is zullen wij u zo spoedig mogelijk per mail informeren.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling en alvast onze excuses hiervoor.

We proberen altijd onze beloftes na te komen maar soms gaat het helaas wel eens mis.

Vervoersbedrijven die kampen met vertraging , een product wat niet meer op voorraad bleek. Indien een pakketje vertraagd is bij de post dan is een dagje wachten helaas het enige wat we kunnen doen  (los van de diepvries leveringen uiteraard) In geval van nood , neem contact op via de klantenservice en dan kijken we of we het voor u kunnen oplossen. Dat doen we graag.

Indien uw track & trace aangeeft dat het pakket bezorgd is en u heeft niks ontvangen zullen wij PostNL vragen een onderzoek op te starten.

We proberen uw bestelling zo snel als mogelijk bij u te krijgen , indien er een artikel niet meer op voorraad is ten tijde van het verwerken van uw order zullen we de andere artikelen uit uw order alvast verzenden om verdere vertraging te voorkomen.

De rest volgt dan zo snel mogelijk , dit ontbrekende artikel geven we aan met NTL op de
pakbon en vaak een verwachte leverdatum , indien beschikbaar.
De levertijd kan variëren van enkele dagen tot van sommige producten enkele weken.
Indien er haast bij is neem dan contact op via [email protected]

We doen ons uiterste best uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken dus indien u zich bedenkt neem dan zo snel mogelijk contact op via de klantenservice op werkdagen dan kunnen we kijken of we nog iets kunnen aanpassen dan wel annuleren indien de bestelling nog niet verwerkt is.

Soms kan het zijn dat uw bestelling al verwerkt is en dan kunnen we helaas niets meer annuleren of aanpassen.

Wij zijn een webwinkel en hebben geen fysieke dierenwinkel.

Een bestelling afhalen bij ons is dan ook helaas niet mogelijk

Indien u een retour zelf wil langsbrengen in Rotterdam neem dan even contact met ons op dan kijken we wat er mogelijk is.

U heeft een diepvriesproduct in uw mandje.

Wij willen de prijzen van de producten zo laag mogelijk houden en transparant zijn

Deze toeslag geldt voor de hogere leveringskosten.

 

 

Diepvriesproducten worden dagdagelijks verzonden behalve op zaterdag.

Normaliter is voor 17.30 besteld de volgende dag in huis.

U ontvangt een track & trace per mail ,het is van belang dat u thuis bent om de bestelling in ontvangst te nemen.

Indien dit niet het geval is, kan 
Huisdieren.nl & Huisdieren.be geen verantwoordelijkheid nemen voor producten die niet meer bevroren zijn.

Wij vergoeden geen diepvries bestellingen die niet bezorgd konden worden en daardoor ontdooien. Zorg er dus voor dat je thuis bent.

De meeste pakketten verzenden wij met PostNL en worden de volgende werkdag geleverd,  u ontvangt een track & trace per mail. Diepvries verzenden wij met PostNL. Grotere bestellingen zoals bijvoorbeeld reisbenches, dierenverblijven etc. verzenden wij via een koeriersdienst. Deze worden niet bezorgd in het weekend en hebben gemiddeld een levertijd van 2 a 3 werkdagen.

Wij verzenden via PostNL met droogijs, op die manier blijven de bevroren artikelen

bevroren tijdens het transport naar u.

Het is van belang dat u thuis bent om de bestelling in ontvangst te nemen.

Indien dit niet het geval is, kan 
Huisdieren.nl & Huisdieren.be geen verantwoordelijkheid nemen voor producten die niet meer bevroren zijn.

Wij vergoeden geen diepvries bestellingen die niet bezorgd konden worden en daardoor ontdooien. Zorg er dus voor dat je thuis bent.

Neemt u dan even contact met ons op via [email protected] dan gaan we op zoek naar een oplossing.


U heeft een gepersonaliseerd product besteld en deze worden geborduurd op bestelling in het atelier.

Dit product heeft daardoor een iets langere levertijd, hou rekening met 2-4 werkdagen.

Retourneren & Garantie

U kunt uw retour aanmelden via onze retourpagina  

Medicatie en verwante artikelen als teken/vlooien preventie mogen wij niet retour nemen.

Diepvriesproducten kunnen vanwege speciale verzending en houdbaarheid niet retour.

In verband met de hygiene accepteren wij alleen retouren die niet in aanraking zijn geweest met het dier. Producten kunnen bekeken worden en naast het dier worden gehouden om de juiste maat te controleren maar mogen niet gepast of geprobeerd worden. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Via het retourportal kunt u een label aanschaffen.

Indien het product beschadigd of geopend bij u is afgeleverd, mag u het natuurlijk altijd gratis retourneren. Wij ontvangen dan wel graag eerst foto’s van de geopende of beschadigde producten. Dit kan via het retour portal. 

 

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Diepvriesleveringen kunnen vanwege speciale verzending en houdbaarheid niet retour.

In verband met de hygiene accepteren wij alleen retouren die niet in aanraking zijn geweest met het dier.Producten kunnen bekeken worden en naast het dier worden gehouden om de juiste maat te controleren maar mogen niet gepast of geprobeerd worden. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening via het retourportal kunt u een label aanschaffen.

Indien het product beschadigd of geopend bij u is afgeleverd, mag u het natuurlijk altijd gratis retourneren. Wij ontvangen dan wel graag eerst foto’s van de geopende of beschadigde producten. Dit kan via het retourportal. 

Onze uitgebreide retour voorwaarden vindt u hier 

Dat kan gebeuren maar gaan we oplossen!

Graag ontvangen wij via onze retourpagina 

-Een foto van het beschadigde product

-Een duidelijke foto van het defect en/of beschadiging

-Een foto van het verzendlabel op de doos waarin het kwam

-Een foto van de doos waarin het is geleverd.

Indien het product buiten uw schuld om beschadigd is zullen wij dit voor u vervangen

Indien het beschadigde product retour terug ons moet zullen wij hier de kosten voor dragen en u de juiste informatie verstrekken

Stom van ons, gaan we oplossen.

Graag ontvangen wij een foto van het verkeerde product inclusief uw naam en ordernummer

Via een mail naar klantenservice @huisdieren.nl

Het snelste is om het verkeerde artikel retour te sturen via onze retourpagina

……en dan het juiste opnieuw te bestellen

Zodra wij uw retour ontvangen hebben zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op de rekening waarmee betaald is.

Uiteraard gelden bij ons ook de wettelijke garantie regels , dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan uw redelijke verwachtingen en werking van het product.

Indien een product niet naar behoren werkt of kapot is gegaan ontvangen wij graag de:

 

-Foto’s van het product

-omschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk

-uw ordergegevens

-hoe het product gereinigd is indien van toepassing

-hoe intensief het gebruikt is

 

Let op!  Op speeltjes geven fabrikanten zoals o.a. KONG , TRIXIE etc.  geen garantie op bijtschade.

Helaas is geen enkel speelgoed onverwoestbaar, wij willen u adviseren om uw dier te laten spelen met speelgoed onder toezicht en indien een hond op een speeltje gaat kauwen of begint met slopen het speeltje af te pakken en te ruilen voor iets lekkers waarop gekauwd mag worden.

Wij betalen binnen 14 dagen uw aankoopbedrag terug op de rekening waarmee betaald is na ontvangst en controle van uw retour.

Uiteraard mag een artikel , ongebruikt en indien van toepassing in originele verpakking altijd terug naar ons. Dit is voor eigen rekening indien u zich alsnog bedenkt na ontvangst of u bijvoorbeeld meerdere maten heeft besteld.

Via onze retourpagina kunt u voordelig een retourlabel aanschaffen

Er zijn wel uitzonderingen hierop. Indien er een verkeerd/beschadigd product is geleverd neem dan even contact op via de klantenservice .

Account aanmaken en kortingscodes

Check goed of u inlogt op de juiste site

Heeft u zich geregistreerd op huisdieren.nl of huisdieren.be?

De accountgegevens werken alleen op de website waar u zich heeft geregistreerd.

 

Indien u uw wachtwoord niet meer weet kunt u zelf een nieuwe aanmaken via de link op de inlogpagina.

Deze wordt binnen enkele minuten verzonden naar het adres waarmee u zich heeft ingeschreven.

Check ook de reclamemap of spam van uw inbox.

De code is uw volledige gebruikte emailadres voor registratie + Welkom10

De code is 30 dagen geldig.

Alle bestellingen die gedaan zijn terwijl u ingelogd bent op uw account op de site spaart u gratis punten mee.

De gespaarde punten zijn inwisselbaar voor korting op een nieuwe bestelling.

U kunt zelf bepalen wanneer u deze wilt gebruiken.

Het is helaas niet mogelijk om achteraf punten te claimen indien u niet ingelogd was in uw account tijdens het plaatsen van een bestelling.

Algemeen

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] wij zijn erg welwillend om het op te lossen voor u.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

.

Wij zijn dol op feedback en horen graag uw mening.

Wij gebruiken hiervoor een onafhankelijk partij namelijk , WebWinkelKeur

 

Wel willen wij u vragen bij een klacht om eerst contact op te nemen met ons via de klantenservice zodat we een kans krijgen uw probleem op te lossen in plaats van dit in een review kenbaar te maken.

Wij zien namelijk veel liever tevreden klanten!

Schrijf een review